Sabtu, 13 Jun 2015

Ramadhan sihat dan bertenaga (set 1)

Selamat menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak. Di dalam set Ramadhan  sihat dan bertenaga terdapat 3 pilihan set berpuasa :
Set 1: ESP dan Performance Drink. (dewasa)
Set 2: Meal Shake dan Performance Drink. (untuk kanak-kanak)
Set 3: Set lengkap puasa (set premium), set ini juga dikenali  sebagai Mighty 3: ESP, Meal Shake dan Performance Drink.



Bagaimana ESP, Meal Drink dan Performance Drink boleh membantu kekal sihat dan bertenaga ketika berpuasa terutamanya ibu hamil, menyusu, kanak-kanak, warga emas dan pesakit gastrik dapat berpuasa penuh sepanjang ramadhan.

ESP
Mempunyai kandungan protein asli NON-GMO soya, 2x ganda kandungan protein dari daging. Mempunyai indek glisemik rendah dimana proses pencernaan dan penyerapannya lebih lambat dan secara perlahan-lahan. Jadi golongan ini mendapat tenaga yang lebih lama semasa berpuasa. ESP juga membekalkan tenaga yang berpanjangan, memperbanyakkan air susu disamping mencantikkan kulit. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. ESP dapat mengurangkan risiko serangan gastrik ketika berpuasa.

Performance Drink(PD)
Merupakan minuman isotonik semulajadi dan tidak mengandungi berkarbonat. Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang boleh menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahidratan disamping mengekalkan kelembapan kulit. PD meminimumkan kehilangan cecair untuk memantapkan hidrasi badan, jadi dapat mengurangkan rasa haus ketika berpuasa. PD mengalirkan elektrolit sepenuhnya keseluruh badan, termasuklah kalsium dan magnesium. PD menstabilkan paras glukosa dalam darah untuk mengekalkan tenaga berterusan serta meningkatkan stamina. 

Meal Shake
Membekalkan multivitamin yang diperkaya dengan protein lengkap dan asid amio, kalsium, magnesium dan Vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran, tulang dan gigi yang sihat. Berperasa vanila, sangat bagus untuk kanak-kanak yang mengalami sembelit dan kurang selera makan. Kandungan proteinnya juga membantu mengurangkan rasa lapar dan bertenaga sepanjang berpuasa. Sangat sesuai untuk kanak-kanak yang baru belajar berpuasa.

Beli Ramadhan set 1 sekarang klik SINI untuk Order Ramadhan set 1
Tutorial cara membeli menggunakan ESELL klik SINI

Produk Shaklee klik SINI
Order Online klik SINI



Tiada ulasan:

Catat Ulasan