Ahad, 31 Mei 2015

Kongsi pengalaman ESP

Assalamualaikum, sahabatku yang dirahmati Allah. Didoakan kita semua sentiasa dibawah  kasih dan sayang Allah amiin.

Sekadar  nak berkongsi pengalaman saya sendiri...
Saya mula mengenali ESP ini lebih kurang setahun yang lalu, iaitu sejak mengandungkan anak ke-4 saya. Usia saya pada ketika itu ialah 39 tahun. Anak ke-3 saya ketika itu berumur 10 tahun, bayangkan jaraknya terlalu jauh dengan anak ke-4. Sewaktu  mengandung anak ke-4 saya mengalami alahan yang teruk sehingga terpaksa di tahan di hospital 3 hari 2 malam, mungkin sudah lama tidak mengandung kot. Di hospital saya kena tambah air sebanyak 10 botol dan 2 botol multivitamin kerana mengalami kekurangan air yang teruk. Pada waktu itu saya tidak boleh minum sebarang minuman dan tak boleh makan apa-apa pun, berat badan saya semakin menurun. Saya mula bimbang baby saya tak cukup zat semasa proses pembesaranya. Saya mula mencari susu yang sesuai untuk ibu hamil kat Google. Saya terjumpa susu ESP ni (utk ibu yg mengalami alahan semasa hamil). Sejak itu saya mula ambil ESP, ternyata pertama kali ambil saya rasa ok aje tak rasa mual dah. Saya minum ESP bersama set ibu hamil (vitamin yg diperlukan oleh ibu dan anak) sepanjang kehamilan saya. Kesihatan saya ok je waktu tu. Hasilnya saya selamat melahirkan baby girl seberat 3.6 kg secara normal. Klik SINI untuk keterangan lanjut kelebihan ESP bagi wanita hamil, juga boleh klik SINI untuk lihat set ibu hamil yang pernah saya gunakan.


Beli ESP sekarang klik SINI untuk Order ESP
Tutorial cara membeli menggunakan ESELL klik SINI

Produk Shaklee klik SINI
Order Online klik SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan